icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-instagram icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint

Stafdiensten

Onderlinge samenwerking is belangrijk bij VolkerWessels Bouwmaterieel. Onze collega's van de diensten worden ondersteund door diverse ondersteunende afdelingen. Denk hierbij aan Technische Dienst, Planning & Logistiek, Financiële Administratie, Verhuuradministratie, Inkoop, Materieelbeheer, Secretariaat etc.   

VolkerWessels 57.jpg

Technische Dienst

De technische dienst bedient haar klanten vanuit de vestigingen Rijssen en Oosterhout. Onze deskundige en bevoegde monteurs kunnen de installaties aanleggen, onderhouden en keuren. Ook voor het monteren en repareren van bouw- en personenliften bent u bij ons aan het juiste adres. Na de montage verzorgen we de bijbehorende opstellingskeuring van de desbetreffende bouwlift, zodat de geplaatste lift na oplevering meteen gebruikt kan worden. Vanzelfsprekend zijn onze servicemonteurs ook beschikbaar voor het verhelpen van storingen die zich voordoen aan materieel- of bouwplaatsinstallaties. Voor technisch advies over het materieel staan wij graag voor u klaar.

Planning & Logistiek

De afdeling Planning & Logistiek is verantwoordelijk voor de uitvoering van het logistieke proces en de uitlevering van het bestelde materieel. Door voorraadbeheersing wil de afdeling te allen tijde het gevraagde materieel tijdig uitleveren. Is het gevraagde materieel niet voorradig, wordt dit bij vaste externe partners ingehuurd. De afdeling Planning & Logistiek werkt vanuit beide vestigingen: Rijssen en Oosterhout (NB). Vanuit deze vestigingen worden meer dan 800 werken van alle materieel voorzien. Ook verzorgt deze afdeling de inhuur van chemische toiletten, rolsteigers, hoogwerkers, en verreikers. Voor het bestellen en/of afvoeren van materieel, kunt u gebruik maken van ons Portal.

Administratie

De administratie van VolkerWessels Bouwmaterieel is onder te verdelen in enerzijds de financiële administratie en anderzijds de verhuuradministratie. Daarnaast zijn ook de receptie en de afdeling personeelszaken onderdeel van de administratie.

Voor direct contact met de verhuuradminstratie: 088-1866200

Voor direct contact met onze financiele afdeling: 088-1866280

Inkoop

De inkoop is gericht op het zo efficiënt en effectief mogelijk verkrijgen van nieuw materieel en diensten. VolkerWessels Bouwmaterieel kiest daarbij nadrukkelijk voor leveranciers en fabrikanten met een meerwaarde voor haar organisatie. Zo denken onze leveranciers mee over het optimaliseren van de supply-chain, kwaliteit en total costs of ownership. Daarbij past VolkerWessels Bouwmaterieel de begrippen duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen nadrukkelijk toe op het gebied van inkoop.

Wilt u meer weten over onze inkoopvoorwaarden? Neem gerust contact op met Johan Zwoferink, jzwoferink@materieeldienst.nl