icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-instagram icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq

Bouwmaterieel Portal

Snel bestellen in de bouwkeet via je telefoon? Inzichtelijk de bonnen en facturen bekijken? Het kan allemaal via Het Portal.

Succes

Bestellen via ons Portal blijkt een succes te zijn. Ruim 55% van onze klanten bestellen al via het Portal. Dit Portal is meer dan een webshop. Het managen van projecten is eenvoudig, maar er meer mogelijk. Bekijk de animatie en de release hieronder. 

Wij luisteren graag naar de wensen van onze klanten. Ruim 250 verbeterpunten hebben wij doorgevoerd in het Portal. Waarom we dat doen? Voor onze klanten! Omdat dit Portal voor hen steeds beter en beter wordt!

Heb je nu al vragen: portal@materieeldienst.nl

 

Nieuwe release - ruim 250 verbeterpunten doorgevoerd

Je zult het misschien al gemerkt hebben, er is een nieuwe release live gegaan van het Portal van VolkerWessels Bouwmaterieel! Na de livegang in april hebben wij niet stilgezeten. We hebben naar jullie geluisterd. In deze nieuwe versie zijn er een aantal features bijgekomen, zijn er een flink aantal verbeteringen doorgevoerd en een aantal bugs getackeld.

Nieuwe features

  • Het is nu mogelijk je eigen project te managen aan de hand van overzichtelijke dashboards
  • Heb je een storing en een monteur nodig? Dit kan vanaf nu eenvoudig online!
  • Bij het bestellen van bepaalde producten, zoals bijvoorbeeld een lift of zaagloods, gaan wij een aantal extra vragen stellen om ervoor te zorgen dat jij altijd het juiste product krijgt

Nog meer verbeteringen!

De volgende verbeteringen hebben wij doorgevoerd: 

  • Nieuwe layout!
  • Beter voorraadoverzicht, dezelfde producten zijn gegroepeerd en er is een extra kolom met producten in afvoer om aan te geven wat wij momenteel aan het tellen zijn
  • Complete remake van alle pagina’s die zelf aan te passen zijn en waar je kunt sorteren op elke kolom
  • Verbeterde lay-out voor het vergelijken van producten
  • Overzichtelijke e-mail van je bestelling
  • Bij serviceorders worden getekende werkbonnen getoond
  • Opmerking voor de transporteur bij projectaanvraag zodat we niet voor verrassingen komen te staan

In totaal hebben wij ruim 250 verbeterpunten doorgevoerd en van de meeste zul je als klant niets merken, maar ze zijn absoluut nodig om voor jou het Portal steeds weer te verbeteren.

Wat zit er aan te komen...

We zijn op dit moment bezig met de volgende verbeterslagen:

  • Volledig beheer van de Bouwpas in het Portal
  • Verbetering projectafmelding online
  • Aansluiten strategische partners (one stop shop)

Vragen? Stel ze gerust aan portal@materieeldienst.nl